.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همه چیز درباره آیفون 7 +عکس
مدل جدید آیفون که در سال 2015 رونمایی می شود باید تفاوت هایی با مدل های قبلی خود داشته باشد و انتظار می رود این تفاوت ها در مدل بعدی آیفون به چشم بخورد.

به گزارش شمال نیوز، هنوز مشخص نیست که آیفون بعدی با نام iPhone 6s می آید یا iPhone 7 ، اما به هرترتیب مدل جدید آیفون که در سال 2015 رونمایی می شود باید تفاوت هایی با مدل های قبلی خود داشته باشد و انتظار می رود این تفاوت ها در مدل بعدی آیفون به چشم بخورد :

1- با توجه به نارضایتی کاربران ، پیش بینی شده آیفون بعدی با نمایشگر غول پیکر تر از مدل فعلی رونمایی نشود.

 

      2- آیفون های بعدی باید دارای قابلیت شارژ بی سیم باتری داشته باشند و همچنین ظرفیت باتری در آن ها باید بیشتر شده و عمر باتری باید افزایش یابد.         3- در مدل های آینده آیفون ، اپل دیگر نباید مدل 16 گیگابایتی را تولید کند چرا که این حافظه اغلب پاسخگوی نیاز کاربران نیست و همچنین باید ظرفیت حافظه موقت (RAM) نیز برای افزایش کارایی دستگاه در کنار پردازشگرهای 64 بیتی افزایش یابد.           4- دوربین آیفون های بعدی همانطور که شنیده ، تصاویری با کیفیت تصاویر تهیه شده توسط دوربین های عکاسی حرفه ای می گیرند.         5- باتوجه به اینکه نمایشگر اکثر تلفن های همراه اندرویدی به سمت رسیدن به عدد چها برابر اچ دی پیش رفته اند ، باید رزولوشن نمایشگر آیفون های بعدی افزایش یافته و همینطور با توجه به تولید دستگاه های اندرویدی با نمایشگر منعطف ، این امکان نیز باید به آیفون های سال 2015 اضافه شود.                
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : آیفون 7 , موبایل , عکس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.857 seconds.